ODKRYWCY
W minionym tygodniu szukaliśmy oznak budzącej się wiosny. Układaliśmy wiosenne kwiatki zgodnie ze wzorem, rozmawialiśmy o zmiennej pogodzie gotując “Marcową zupę”, stworzyliśmy kalendarz pogody na tablicy. Rozwijaliśmy kreatywność malując do muzyki. Próbowaliśmy stworzyć wielobarwne tęcze. Uczymy się także nowej piosenki.
Dzień Matematyki – był wyjątkowy, ale jednocześnie codzienny – dlatego, że nasza grupa bierze udział w projekcie #20minutdlaMATEMATYKI, staramy się każdego dnia ćwiczyć umiejętności matematyczne. Liczymy, ile dzieci przyszło do przedszkola, kogo jest więcej dziewczynek czy chłopców, zaznaczamy dzień tygodnia, ćwiczymy orientację w przestrzeni najczęściej przy ulubionych piosenkach i wiele innych codziennych sytuacji życiowych wykorzystujemy do utrwalania wiadomości i umiejętności matematycznych.